mercredi 11 novembre 2009

Chop' preum classe in picard, suite...




Les élèves de CM1 CM2 ont écrit des textes, au retour de la classe picarde.


Une belle partie d’ballon !!



J'ai bien aimé le ballon au poing, à la Mollière, le dernier mercredi après-midi, car on a joué dans un tout petit préau d'école et qu'il pleuvait. On était heureux d’être à l’abri mais ce qui m’a plu aussi, c’est que les enfants ont joué contre les adultes. C’était surprenant car les adultes étaient moins forts, l’avantage c’était que Pierre-Marie Macewko (notre entraîneur de ballon au poing) était dans notre équipe.



Célestin et la classe de CM1, CM2.



INNE BOENE PARTIE D'BALLON!



Mi, j'ai bien aimè ch'ju d'ballon, à l'Mouillére, éch darin merquédi dermontèe, pasqu'oz avons juè din un tout tchot préeu d'école, et pi qu'i pluvoait.Oz étoéme contints d'éte au rados, mais ch'qu'i m'o plé étou, ch'est qu'chés éfants iz ont juè contré chés grands. Ech qui m'o seurprins, ch'est qu'chés grands iz étoait't moins forts éq nous (feut dire qu'échl intraineu, Pierre-Marie Macewko, il étoait aveuc nous, din noz étchipe!). (Traduction Jean-Marie François)




Aucun commentaire: